Więcej o: Więzi rodzinne Justyny

Więzi rodzinne Justyny

Charakterystyczną cechą Justyny Ziemniak, uczestniczki Środowiskowego Domu Samopomocy „Iskra” w Poznaniu, jest silne poczucie więzi rodzinnych. Jest bardzo spragniona spotkań z rodziną. Kontakty są jednak trudne, ponieważ jej ukochana siostra mieszka poza granicami Polski. Trudności są tym większe, że wciąż jeszcze trwa epidemia.

Czytaj więcej „Więzi rodzinne Justyny”

Więcej o: Lubię prace ręczne

Lubię prace ręczne

Nazywam się Kasia Walkowiak. Chodzę do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Pobiedziskach od stycznia 2021 roku. Bardzo się cieszę, że tutaj jestem, ponieważ spotykam przyjaciół ze stowarzyszenia i poznaję nowych ludzi. Na początku trochę się bałam, że dostanę ataku choroby. Na szczęście lekarz przepisał mi tabletki uspokajające. Uspokaja mnie też moje hobby. 

Czytaj więcej „Lubię prace ręczne”

Więcej o: Te zdjęcia mówią o naszej radości

Te zdjęcia mówią o naszej radości

W czasie karnawału zrobiliśmy sobie w Warsztacie Terapii Zajęciowej „Pomost” w Poznaniu sesję zdjęciową połączoną z fotografoterapią. Sami wybieraliśmy akcesoria i rzeczy, czuliśmy się jak aktorzy w teatrze. Chcieliśmy pokazać na fotografiach nasze emocje, zwłaszcza te, które czuliśmy w danej chwili. Mogliśmy zajrzeć w głąb siebie i wyrazić własną indywidualność samodzielnie wybranym strojem. Każde z nas w takiej chwili miało w sercu dużo dobrych emocji.

Czytaj więcej „Te zdjęcia mówią o naszej radości”

Więcej o: Moje postanowienia

Moje postanowienia

Nazywam się Arek Nowicki. Jestem uczestnikiem Środowiskowego Domu Samopomocy „Iskra” w Poznaniu. Chciałbym podzielić się moimi postanowieniami noworocznymi.  Bardzo chcę w nowym roku 2022 zmienić się, a jak, to już tu piszę. Chcę dobrze się zachowywać, żeby pan Tomek nie miał ze mną kłopotów. Muszę przestać przeklinać, zaczepiać ludzi na ulicy, na przystankach i w tramwajach. Zaczepiam ich, bo lubię rozmawiać, ale ludzie się mnie boją.

Czytaj więcej „Moje postanowienia”